BLIV MEDLEM I VIBORG KUNSTFORENING

Som medlem af Viborg Kunstforening bliver du inviteret til vores 4 udstillinger om året, og du kan deltage i vores udflugter og “kør selv” ture.
Desuden kan du vinde en af vores indkøbte gevinster som udloddes på generalforsamlingen til medlemmer og fremmødte

SÅDAN BLIVER DU MEDLEM

INDMELDELSE OG KONTINGENT

Hvis du ønsker at blive medlem af Viborg Kunstforening skal vi bede dig udfylde formularen på denne side, eller sende en mail til info@viborgkunstforening.dk.

Når du har sendt os dine/jeres oplysninger mangler du blot at indbetale det korrekte beløb – indbetalingsoplysningerne finder du umildbart under formularen.

Indmeldelse gælder for et år fra 1. januar til 31. december men kan foretages på alle tider af året.

Ved indmeldelse har vi brug for følgende info:
(1) dit/jeres navn(e) og adresse
(2) din/jeres mailadresse og telefonnummer
(3) information om hvilket medlemsskab du/I ønsker.

Hvis I er et par, har vi brug for begge navne.

Kontingent:

Enkelt:  kr. 300,00

Par:  kr. 500,00

Firma:  kr. 800,00  (husk at påføre firma navn)

Studerende & unge under 25 år:  kr. 150,00

Efter du har trykket SEND mangler du kun 1 skridt for at blive fuldgyldigt medlem af Viborg Kunstforening, nemlig at indbetale det korrekte beløb til nedenstående oplysninger.

HUSK at notere dit navn i transaktionen
    – ellers ved vi ikke hvem pengene kommer fra.

Beløbet indsættes på Viborg Kunstforenings konto i Sydbank.

Reg: 6812  –  Konto: 1057126